Stay for a moment and I promise that it will be different And you'll see a brand new side of me.

Vet ni vad som kom hem till mej idag?  Ett paket med kläder! Alltid lika roligt. Dock så går inte mitt shoppingförbud så bra längre. Men det är Fias fel!
Men det var tur att det kom idag för då vet jag vad jag ska ha på mej imorgon. Det är ju fin fredag imon. Så glöm inte att ni ska känna er fina då. :)



I Paketet fanns:

2 Linnen
1 bikinöverdel
1 bikinunderdel
1 par öronghängen
Lång linne
1 T-shirt


Kommentarer
Postat av: Sofia

BARA SKYLL PÅ MIG SOM VERKLIGEN PÅPEKADE ATT DU INTE SKULLE :O + MIN SYSTER :O

2009-10-08 @ 18:48:55
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Anna

JAAA, nu kommer alla vara fredagsfina :D :D hahahaa, Eliin du är svag som inte kan säga emot dom så skyll nu inte på din syster och Fia ;D <3

2009-10-08 @ 19:06:30
URL: http://annafilippalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0