Hm...?

Igår fick jag ett telefonsamtal från Simon halv elva, jag va precis på väg att gå och lägg mig. Då säger han att Han, Anton, Simon och Adam är på väg att plocka upp mig för vi ska till Mcdonalds. Jag hade inget att säga till om så det var bara att slänga på sig kläder. 
När vi väl står i kön där säger både Simon och Adam att dom har inga pengar så självklart får jag betala för dom, inte nog med det, när dom ätit upp sin första glass då ska dom ha en till! Så jag fick slänga upp ännu mera pengar så nu måste jag leva på 15 kr tills den 25. Life is good...



Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oj då <.<

inte kul! får hoppas dagarna till den 25 e går snabbt !

2010-06-17 @ 14:42:23
URL: http://myzaans.se
Postat av: The Robin

Det händer oss alla Elin... Man får bara bita ihop och wait..! Helt crazy är det här!

Du får gå på en lär-dig-säga-nej-kurs

2010-06-17 @ 15:26:29
URL: http://lifeinextacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0