Femtonde juni tvåtusen

Dom två senaste dagarna har jag sovit i Emiliams rum. Igår väckte hon mig vid nio vilken gjorde mig sur hela dagen (morgon humöret varade lite längre än morgonen) idag väckte hon mig inte alls. Så när jag vakande upp var jag förvirrad över att det bara var jag i sängen och tankar började flyga i huvudet, Varför hade hon inte väckt mig? Försökte hon va snäll? Eller vadå? När Emiliam gör såna oanade saker blir jag förvirrad!


Igår när vi skulle sova så kände jag plötsligt hur något kröp i knävecket på mig och jag tog desperat ner min hand när jag tog upp handen från täcket var där på mitt finger en fästing! Paniken flög över mig och jag sprang skrikande till toaletten för att spola ner den. Den ända Emiliam gjorde var att skratta..
Så det ända som händer nu är att Emiliam retar mig för alla dess former av kryp. För sån är min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0