Life won’t wait for me to get back on both my feet again.

Yees, ingen uppdatering fören nu för jag har frägat både mitt och jojjo hår. Man kanske skulel gått frisör? ;)
I alla fall så färgade jag jojjos hår, sen blev jag sååå sjukt sugen själv, har pratat om att färga mitt mörkt men har velat vänta tills det har växt ut, men what a hell!
Så vi färgade det med när vi ändå höll på :)

Har haft världens mysigast dag med jojjo, vi satt och bara pratade och åt i typ en och en halv timme. Super mys!

Men nu måste jag fixa mej för sängen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du får lägga ut en bild, blev ju så fint =)

2009-10-05 @ 22:48:53
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Anna

ditt hår blev super fint :D Jojjos oxå för den delan (y) :D

2009-10-06 @ 19:13:16
Postat av: Johanna

älskar denna tjejen <3 hihi ^^

2009-10-17 @ 13:02:52
URL: http://humles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0